torsdag 4 februari 2010

ZZzzzzz..

Kan man säga att jag har gjort idag.. Glenn klev upp med lillkimmpen imorse så jag fick sova vidare.. Oskar vill inte att jag ska sova så han går in o försöker leka med mig hela tiden.. Då får man leka lite sen går han o då får man slummra igen=) Sov iallafall till 11:30 o det va grejjer det.

Pratade nyss med John som va ute o åkte pulka med farmor, kul för han o vara ute o busa.. Här hemma har det inte varit mycket sånt på sistone. Jag som tänkt att vi skulle ha varit ner på hockeyplan o testat hans nya skridskor, men det snöar ju hela tiden eller så är det 20 grader kallt o då går inte jag ut med ungarna. Nu längtas jag som attan efter min John=(

Oskar har jag faktiskt klädd på o satt i traktorn med Glenn.. Oskar älskar traktorer o somnar hur lätt som helst om man sätter honom i en.. Nu väntar jag på att få gå o hämta han o bära in honom, för han somnar garanterat=)

Nu ska jag gå och duscha medans grabbarna grus skottar.. Sen far jag nog till Farmor som fyller Hela 90 år idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar